AKU, WANITA DAN HAWA..


"Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya, susuk yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, karena itulah pintu hatinya, tempat dimana cinta itu ada. "

AHAKSSS!!!!

May 27, 2011

Aku KemBal!...




30 mac yg lalu aku telah bejaya menamatkan Latihan Industri aku di PIONEER TECHNOLOGY,Tanjung Agas, Muar...sejak itu, terlepaslah tanggungjawab ku sebagai seorg pelajar dalam jurusan Teknolgi Mekatronik di ILP LEDANG...macam2 peristiwa suka dan duka yg aku tempuhi sepanjang 3 bulan itu(Jan-Mac)huhuuhuu... tuhan shj yg maha mengetahuinya..



Alhamdulillah sepnjg berada di sana aku diletakkan dibawah seliaan Senior Enggineer(En Nor Azmy Mohd Aziz@Abg Mie) yg tersangat2 la sporting, caring & sempoi sgt!!! W/pun selalu kene tibai dgn beliau..

No comments:

Post a Comment