AKU, WANITA DAN HAWA..


"Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya, susuk yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, karena itulah pintu hatinya, tempat dimana cinta itu ada. "

AHAKSSS!!!!

June 20, 2011

kenangan itu manis..

Ape yg anda fham tentg gambar d atas???huhuhu.. ni just simbol asas dalm ilmu Hidraulik dan Pneumatik... Saje untuk entri kali ni, nak refresh balik mase study subjek ni dulu... aku ingat lg, subjek ni la paling aku takut nak study, paling teruk sampai taknak masuk kelas je bile time ujian amali subjek ni..hahahha!! Lecturer pun sempoi je, buat tak kisah je time mengajar, tapi buat2 muka serius time Ujian Amali...tu yg aku kecut!!!!  paling tak bole bla..time tga wat amali,da siap2 pasang komponen kat 'trainer'nye,tak hidup pulak litar tu...perghhhh!!! lagi la aku bengang...



Hmmm.. ape2 pon, aku rindu sgt2 kenangan itu, bargelumang dgn minyak Hidraulik yg....^_^" fham2 je la baunye... tapi paling tak bole lupe hampir tergelincir dlm lab yg dah d 'basahi' dgn minyak hidraulik..huhuhuhu...


No comments:

Post a Comment