AKU, WANITA DAN HAWA..


"Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya, susuk yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, karena itulah pintu hatinya, tempat dimana cinta itu ada. "

AHAKSSS!!!!

July 5, 2011

Genap setahun Peristiwa(8/7/'10) dan Kenangan ITU(5/7/'10)....Part 2 !_!

Antara  wajah2 anak buah aku..hehehe..

Alhamdulillah lah aku 'dikurniakan' 11 org anak buah untuk sesi kali ni...Mereka pun ok je... sporting+ kelakar(coz; selalu wat aku x kering gusi...hahahahahakk!!!)+cumel2 belaka+sekepala jugak dgn aku.. Sejujurnya dalm ramai2 tu yg sangat menarik perhatian aku seorg adik ni;asal dari Kelantan...comey deh!!! tak betah kecek Arab sajo.. tu yg "terpikat" tu hahahaha!!! Namo pun dah unik doh...ngengenge~~~~

Berikut adalah beberape reason aku pilih mereka semua ni:
  • Mereka ni sumenya dari group yg ke-7..Number 7 memang berkait rapat dalam hidup aku...
  • 7 Februari aku d lahirkan..
  • 7 merupakn jumlah hari dlm seminggu...
  • 7 tu nombor ganjil,Allah suka jumlah yg ganjil....
    Ni je reason aku jika mereka tnye aku, kenapa pilih mereka... w/pun kadang2 menggeletar jugak time nak mulakan/bagi briefing dalm setiap mukadimah aktivt LDK... entahlah, kadang2 dlm otak asyik setting aku ni baru lagi,tak layak...memikirkan aku ni dah last sem, kena buat la jugak..
Agak mencabar diri aku sbgai seorg Fasilitator ialah bila mana setiap aktvt yg aku jalankan(lau ikutkan semua fasi jalnkn aktvt yg same je..) mendapat soaln balas yg agak perit nak menjawabnya...hahahaha!!! "Kak, ape rasionalnye wat benda ni?? Ape kebaikan buat aktvt ni?? Ape motif aktvt ni??? Bosan la Kak...saye tak faham..." 


             Dan time tu aku mula menyalahkan diri  ini yg memang tak pandai ambil hati mereka.hmmm... 
:"(


Paling aku kaku bila mane tga jalankan aktvt LDK, Ketua Fasilitator yg terdiri dari kalangan Lecturer2 dgn senyap2 duduk sekali dlam group tuh..perghhh!!! tu yg kadang2 tersasul-sasul ayatnye...hahahaha!!



Sebenarnya bila ingat kembali kenangan  MSK ni..teringat mase 1st time masuk kat institut ni dulu(5 Januari 2009) sedih+sayu+nak meraung pun ade coz x pernah berjauhan dgn mak n ayah...









1 comment:

  1. Ketika entri ni d post..dapat inform drpd junior2 ku yg aku kendalikan dulu tapi skg jadi seorg Fasi & super duper SENIOR, bahawa junior untuk Kos Teknologi Mekatronik lebih ramai berbanding batch mereka...

    ReplyDelete