AKU, WANITA DAN HAWA..


"Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya, susuk yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, karena itulah pintu hatinya, tempat dimana cinta itu ada. "

AHAKSSS!!!!

June 18, 2011

Kenapa??


Lagu banyak memainkan peranan dalam diri seseorg betol x???sape setuju?? dan bagi aku lagu ni masih mejadi tanda tanya dalm diri aku.... apa,kenapa dan mengapakah??? lagu ni dimainkan pada hari terakhir aku diasrama last year...16 disember.. Tak perlu la nak dnyatakn siapakah gerangan manusia tu, dye tersangat2 la rapt dgn aku....Aku ingt lagi time tu aku wat tahu je,dan situasi tu terjadi ketika d wakaf depan tempat barng2 aku berlonggok..hahahhaha!! "Ape hal la dye nie bukak lagu jiwang2 plak.." getus hati aku mase tu....


 

Lagu ni pulak aku yg mainkan pada saat aku dah nak berangkat masuk dalam lereta, sebelum tu sempat lagi minta maaf dan minta d halalkan ape2 yg telh aku ambil dan segala silap aku pada mereka semua...Bagi aku hari itu merupakan hari "cinta terakhir"kita semua.........................cinta kita pada tempat blaja kita,asrama,lecturer dan "kenangan "yg tak dpt djual beli d mana2....

..kenangan kita.














No comments:

Post a Comment