AKU, WANITA DAN HAWA..


"Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya, susuk yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, karena itulah pintu hatinya, tempat dimana cinta itu ada. "

AHAKSSS!!!!

July 10, 2011

HAPPY BUFDAY darling...

                   HAPPY BUFDAY JENY!!!
Hari ni 10 julai genap 21 tahun sahabat  aku yg seorg nih...Indian Gurlz... Happy Bufday, Darling!!hehehe!!!


Beliau merupakan satu-satunya sahabat dan rakan yg SENTIASE bersama dgn aku waktu susah senang aku ketika d Institut dulu.. Aku ingat lagi detik2 pertemuan dan perkenalan kami...huhuhu.. 1st day kat dalam bilik kuliah, dye duduk kat belakang seorg diri, semua student takut kot nak duduk dengan dye.. kebetulan deretan meja  tempat beliau adalah meja student2 boy..

Atas dasar simpati, aku mengajak duduk bertiga dgn aku di hadapan, nasib lah adik yg duduk sebelah aku ni sporting n x kisah sangat...
Kemana2 aku pergi mesti ade dye, tak tahulah, jodoh kami terlalu kuat...."Dimana ada Jeny, disitu ada Zahariah",kate seorg lecturer aku yg mengajarkan Subjek Pneumatik dan Elektronik ni..huhuhuhu... semasa di sekolah menengah pula, sejak ditingkatan 4, rakan2 aku adalah dalam kalangan bangsa Cina...
     Dari jauh lau nampak 'si Hitam dan si Putih' tu semua org dah kenal dan dah boleh agak siape...hahaha!!
    Dalam  BERSAHABAT,  mustahil jika tiada persengketaan dan selisih faham...betul tak???
Klau dah bertekak dgn dye, aku confirm kalah!! ~_~" Faham2 je... Kadang2 x bertegur langsung, sehingga keluar dari mulut dye sendiri,"Kak!! Kalau ade yg tak puas hati cakap, jgn simpan dalam,(sambil menuding kedada ku-HATI)... "Nanti you stress, tgoklah nih!!Senyum pun tak nak!!" Hahahaha!!! aku suke buli dye,Jahatkan...hehehe...

Sepanjg di institut, pic dgn dye la paling bnyak... TAK PERCAYE????





Ni mase Seminar Di Hotel Marriot, Putrajaya..

Ni mase Program 5S dalam kelas, mase ni tga mengecat kelas dan tga buat tagging meja n kerusi...


Kat ADTEC Melaka, temuduga terbuka untuk org awam n Hari Bertemu pelanggan..


sweet sangat!!


Kat depan Alamanda Putrajaya,selepas balik seminar..huhuhuhu..

Masuk paper 'buatan'sendiri..hahaha!!

Last day sebelum Check out asrama keesokannya..

Ni mase 1st day Praktikal kat Pioneer~_~"
   
Mase last day Praktikal di Pioneer Technology dgn warga PB33 tersayang!!!

Last day @ Bengkel Mekatronik, semasa hantar buku Log..4/4/2011

PERCAYA TAK??? HUHUHUHUHUHU.... :p

No comments:

Post a Comment