AKU, WANITA DAN HAWA..


"Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya, susuk yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, karena itulah pintu hatinya, tempat dimana cinta itu ada. "

AHAKSSS!!!!

June 10, 2011

AFTER THAT...

     Sekarg da bulan Jun, dah 2 bulan aku meninggalkan dunia "pelajar"... seminggu selepas tamat OJT, aku apply kerja  d sebuah kilang elektronik d sebuah daerah d Pontian.(perlu ke interframe name company tu....~_~")
Aku ingat lagi, hari tu, hari Jumaat, aku dgn seorg sahabt dari tempat blajar yg sama, dtg ke kilng tersebut untuk (niat nak isi borg je..)interview... da siap gitu gini,  dtg sorg supervisor ni(makcik kot...)intervw aku, aku pun tnyekan pada beliau,nak apply jawatn Technician boleh??????
"Technician hanya lelaki sahaja..."dgn muka kerek dye tu, beliau menjawab.. "owh ye ke..."jwbku...
Gitu-gini selesai interview, aku d berikan jawatn sebgai seorg QC-
"Laaa... aku xnak pon jwtn tu, niat kat uma memg nak keje biase2 je, lau tak dapt jwtn Technician tu..."huhhu...alhamdulillah. Bila d fikirkan kembali, ,new knowledge,sblum ni aku tgok kerja2 QC kat kilng tempat aku LI tu je, kerjanya susah je...
"Dtg hari Isnin, tanpa sebarg aksesori ye..." pesan supervisor tu kat aku, coz aku sorg je yg pakai aksesori time interview tu...huhuhuhu...


No comments:

Post a Comment