AKU, WANITA DAN HAWA..


"Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya, susuk yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, karena itulah pintu hatinya, tempat dimana cinta itu ada. "

AHAKSSS!!!!

June 10, 2011

PIONEER OH PIONEER...(PART 2..)

Lepas je abis taklimat @orientasi tgari tu... semua yg melapor diri pada hari tersebut di berikan uniform mengikut option masing2.. "Alamak!!! kene pakai bju renyuk ke???huhuhuhu.. perkara yg x boleh nak terima time tu...
hahahaha!!!
Lebih kurg jam 4.30 bru aku dletakkan  di jabatan Manual Insert(MI)... mase tu macam2 perasaan ade.... nervous+takut+blur2 je...+tak confident untuk mulakan tugasan ...
Aku d letakkan d bwah seliaan Senior Engineer@MI-Pioneer Malaysia... Lau ikutkan aku pun tak tau jawatan beliau sebagai ape, dah pakai topi hijau tu setahu aku Supervisor je... tapi awatnya  pakai bju bru gelap?? hmmm...aku tau pon dlm pertgahan bulan ke 2 terakhir aku kat situ..huhuu.. macam biase la, hari 1st, aku d perkenalkan dgn organisasi dalam jabatan tersebut... kenal dgn mesin2... dgn abg2 senior technician, dan yg paling penting aku tnyekan  ialah balik pukul brape??? hahahahaha!!! Pada hari tu sepatutnya blik jam 6 ptg, tapi aku lewat15 minit...atas arahan Abg Mie, coz bnyak perkara hndak d perkatakan katanye.... ngeeengeee~~~~~~

No comments:

Post a Comment