AKU, WANITA DAN HAWA..


"Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya, susuk yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, karena itulah pintu hatinya, tempat dimana cinta itu ada. "

AHAKSSS!!!!

June 10, 2011

Nak bohong tak mengagak!!!! BENGANG tul!!!

  Pagi Isnin tu,11 April,aku melapor diri di kilang *tersebut... Bengang la aku pgi tu tiba2 yg dduk seblah aku tu apply opsyen Technician...same je cm aku, bru abes study gak...  "Boleh ke apply Tech???"soalku..






"Boleh la, sape kate x boleh..."jwb budak yg duk kat seblah aku tu... then aku ckap lah, "last week mase interview, sorg supervsr tu kate Tech.hnya LELAKI je??" Perghhhhh!!!!! Bengangnye aku time tu dgn Supervsr tu..
Kalau ye pun tak nak pandg budak yg just ade Certf. jgn lah nak bohong terang2, time tu aku terfikir, Allah tu Maha membantu hambanya, Allah nak tunjukkan kebenaran sekelip mate je.. Da lah hari 1st aku kerja, bertukar hari yg penuh DENDAM+GERAM+ENTAH APE2 NTAH LAGI...
.


















*Tak tersebut pon ..kwangkwang....

1 comment: