AKU, WANITA DAN HAWA..


"Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya, susuk yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, karena itulah pintu hatinya, tempat dimana cinta itu ada. "

AHAKSSS!!!!

June 6, 2011

Santai je....

.♥
    .♥
         .♥


.♥        .♥   .♥        
                     .♥    
MENGIMBAS KENANGAN DGN RAKAN2...


  5 Dis 2010- merupakan  hari d mana semua ahli kelab(x perlu lah nak interframe name club tu...) yg wujud kat tempat aku study mengadakan kem "Satu Hati",bertempat di Pantai Puteri, Tnjg Kling,Melaka.. Tak sangka pulak terpilih untuk menjadi seorg Fasilitator..


                     .♥    


W/pun dalam otak aku mase tu setting-"Aku x ready la!!" tapi. Alhamdulillah, aku dapat melaksanakannya dgn baik...Aku d tugaskan dalm check point ke 9... Bile da bersantai macm tu, rase tenang n rileks sgt otak mase tu, memandgkn esoknya(Isnin,exam Teori, 60 soalan..)huhhuu.. ^____^
   Adakalanya, timbul jgak perasaan negatif dalam otak ni, bile melihat gelagat 1 team dari kos tuttttt  yg menggedik dgn #$^&*@!!!!..  huh!!! meluat sey!!! tapi wat tak fham je..

Dah terpesong dah niat tu..ish3x... nasib baik la junior aku...

  
           

No comments:

Post a Comment